Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

Προσευχή

Σ’ ευχαριστώ Θεέ μου κι απόψε
που φύλαξες τη μαμά μου
Ήλθε στο σπίτι κουρασμένη
Έφερε να φάμε,
έφερε ψωμάκι
και φασόλια
Μ’ αρέσουν τα φασόλια, αλήθεια,
Εγώ έχω και ποδήλατο
Μου το χάρισε η μαμά του Tim
Όλη μέρα ποδήλατο κάνω
Στην αυλή, δε βγαίνω στο δρόμο
Έχω ένα φίλο, τον Tim
Έρχεται, μιλάμε
αλλά δεν καταλαβαίνω τι λέει
Ούτε εκείνος, αλλά
τις ζωγραφιές μου τις καταλαβαίνει
Δεν πάω στο σχολείο εγώ
Στο σχολείο του Tim δεν μπορώ να πάω
λέει η μαμά
Δεν ξέρω τη γλώσσα των άλλων παιδιών
Θα μάθω να μιλάω όμως και
του χρόνου θα πάω
Θα έχω πολλούς φίλους τότε
Και δασκάλα θα έχω
Η μαμά κλαίει
Γιατί, δεν μου λέει
Αφού ο μπαμπάς μάς βλέπει από ψηλά
Και μας προσέχει
Μου έχει δείξει η μαμά που είναι
Ένα βράδυ, πριν κοιμηθώ
Το πιο λαμπερό αστεράκι, μου είπε,
Το βλέπεις;
Εκεί είναι ο μπαμπάς
Και έχει παρέα το Nizar
Τον αδελφούλη μου !!
Φτιάξε Θεέ μου
Μια παιδική χαρά
Όχι στο σπίτι μου κοντά
Εκεί που είναι ο αδελφούλης μου
Στο αστεράκι του,
Παράδεισο, το λέει η μαμά
Ο Nizar μαζί με το μπαμπά
Κολύμπησαν και τα κατάφεραν
Έφτασαν, στον Παράδεισο
και εμείς θα πάμε, λέει η μαμά
Δεν ξέρω πότε, δε μου είπε
Θα πάρω και το ποδήλατό μου
Να κάνει και ο Nizar
Δεν έχει δικό του
Έχει όμως πολλούς φίλους κοντά του
Κολυμπήσανε μαζί
Τα καταφέρανε κι αυτοί
Όλους τους ξέρω
Τυχεροί είναι, παίζουν όλοι μαζί
Τώρα έχω μόνο ένα φίλο
Τον Tim
Και δεν καταλαβαίνω τι μου λέει
Του χρόνου όμως
Θα πάω σχολείο
Θα έχω πολλούς φίλους τότε
Θα έχω και δασκάλα
Καληνύχτα Nizar, αδελφούλη μου
Καληνύχτα μπαμπά
Καληνύχτα μαμά
_

Δεν υπάρχουν σχόλια: