Αναβάθμιση του σχολείου δεν γίνεται χωρίς την αναβάθμιση των εκπαιδευτικών
Πλούμης Γεώργιος, Χημικός, 9ου Ενιαίο Λυκείου Πατρών
Διαβάστε το πολύ αξιόλογο άρθρο του συναδέλφου στον παρακάτω σύνδεσμο: http://www.alfavita.gr/artra/art22_3_9_822.phpΑναδεικνύει την φύση του έργου του εκπαιδευτικού και κάνει προτάσεις για ουσιαστική και όχι ρηχή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Μεταξύ άλλων προτείνει αναδιάρθρωση των προγραμμάτων σπουδών όλων των καθηγητικών σχολών, με την εισαγωγή μαθημάτων των επιστημών της αγωγής, προσθέτοντας στις σχολές αυτές και 5ο έτος σπουδών. Για τους ήδη υπηρετούντες εκπαιδευτικούς προτείνεται επίσης χρειάζεται πλατιά μαζική επιμόρφωση, υποχρεωτική για ΟΛΟΥΣ, νέους και παλιούς, μόνιμους και αναπληρωτές, που να στηρίζεται στους εξής τρεις άξονες: παιδαγωγική – ψυχολογία - διδακτική. Σημαντική η πρόταση για υποδειγματικές διδασκαλίες που πρέπει να γίνονται και ενδοσχολικά στο επίπεδο της σχολικής μονάδας.
Ελπίζω οι προτάσεις αυτές να ληφθούν υπόψη και να αξιοποιηθούν και στο διάλογο που γίνεται τώρα για την παιδεία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου